KO MĒS DARAM
Mārketinga komunikācijas
Mārketinga komunikācijas — tas ir viss, ko par jūsu kompāniju redz, dzird un lasa jūsu potenciālais vai esošais klients.

1. Reklāmas kampaņa, kuru jūsu klients redz uz lielformāta vides reklāmas objektiem pat naktī, kad tos apspīd pilsētas laternas.

2. Jūsu klients lasa rakstu ziņu portālā, kas uzrakstīts pēc preses relīzes motīviem vai sadarbībā ar redakciju.

3. Jūsu klients komunicē ar jūsu administratoriem, pārdēvējiem un citiem kompānijas darbiniekiem. Viņš pērkc jūsu produktus vai pakalpojumus, pateicoties pareizi veidotai sarunai un laicīgi pielietotiem rīkiem.

Rezultāts, kuru jūs saņemat no mūsu sadarbības: regulārs atgādinājums par uzņēmumu, imidža veidošana, pārdošanas apjomu palielināšana.

Satura
mārketings
Saturs — tā ir jebkura rakstveida un cita veida informācija, kas tiek mērķtiecīgi izplatīta vēlamajai mērķauditorijai no Jūsu uzņēmuma puses. Jūsu bizness tiks sadzirdēts ar "Now and Zen" veidoto saturu. Izmantojiet satura mārketinga knifus, lai izceltos starp konkurentiem un runātu ar saviem klientiem vienā valodā.

1. Tas var būt teksts jūsu mājas lapai vai teksts korporatīvai izsūtnei. Tas var būt komercpiedāvājums vai jūsu jaunā produkta prezentācija.

2. Tas var būt semināra saturs, kuru jūs plānojat sarīkot saviem klientiem vai partneriem.

Visu, ko vien izdomāsiet, lai pastāstītu pasaulei par savu kompāniju.

Rezultāts, kuru jūs saņemat no mūsu sadarbības: jūsu produktu vai pakalpojumu vērtības skaidrojums, apmeklētāju plūsmas piesaiste mājas lapai vai interneta veikalam, klientu saglabāšana.

Attiecības
ar klientiem
Attiecības ar klientiem — tas ir viss, kas saistīts ar klientu attiecību vadību.

1. E-pasta mārketings. Vai nepieciešams paskaidrot, kāpēc tas jums ir vajadzīgs? Katram gadījumam teiksim, ka mēs radām šablonus un saturu, uz kuru klikšķina un reaģē. Ja ir nepieciešams uzbūvēt pārdošanas piltuvi ar e-pastu palīdzību — laipni lūdzam.

4. Ja jums ir svarīga abpusēja komunikācija ar klientu, tad jums ir nepieciešama atsauksmju un aptauju formu izstrāde, kā arī iegūto rezultātu apstrāde. Darbs ar uzņēmuma reputāciju prasa, lai darbiniekiem būtu precīzs algoritms komunikācijā ar klientu sūdzībām — mutiskais un rakstiskais. Ieguldījumi servisā, kas palīdz klientam justies svarīgam un pamanītam, atmaksāsies ar klientu lojalitāti.

Rezultāts, kuru jūs saņemat no mūsu sadarbības:
klientu piesaiste un saglabāšana, klientu reaktivācija, attiecību veidošana ar klientiem.
Atradāt, ko meklējāt? Neatradāt, ko meklējāt?
Norunāsim tikšanos un tiksim ar visu galā

+371 29 22 87 44
elena@nowandzen.lv
Made on
Tilda